niedziela, 2 marca 2014

Zainspirowana Guzel Bakeevą

Co zrobić , gdy koleżanka prosi o komplet biżuterii, której głównym elementem będzie duży rzucający się w oczy pierścionek? Oczywiście szukać pomysłu.
Wykonując prezentowaną biżuterię wykorzystałam wzór rosyjskiej artystki Guzel Bakeevej.
Wzór z pierścionka przeniosłam również na kolczyki i wisior. 
Bazę stanowią kryształy Swarovskiego . Wszystko otoczone TT nikel, toho 15/0 , silver lined gray oraz super duo old silver. Efekt...? Myślę , że całkiem nieźle.

 Zaczęło się od pierścionka.

 Potem takiej samej wielkości kolczyki.


Na koniec nieco większy wisior.

A na koniec postu moje przeprosiny. Za co? Za jakość zdjęć oczywiście. Niestety fotografowanie to dla mnie sztuka , której opanowanie wciąż jeszcze przede mną. Staram się jednak bardzo i mocno wierzę w to, że mój upór wsparty radami wyczytanymi w polskim wydaniu czasopisma Beading przyniesie efekty. Tylko lepsze - mam nadzieję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz