piątek, 14 marca 2014

Ostatnie tchnienie zimy

Wprawdzie za krótkimi dniami, ciemnymi porankami i niskimi temperaturami specjalnie nie tęsknię, ale zimy słonecznej, niebiesko-białej odrobinę mi w tym roku brakowało. Dlatego też na pożegnanie tej pory roku wykonałam mroźny, utrzymany w chłodnych zimowych barwach, komplet.


 

Naszyjnik to oczywiście sznur koralikowo-szydełkowy na 14 koralików w rzędzie. Wykonałam go według wzoru znalezionego na zszywce.pl.


Do zrobienia obu elementów wykorzystałam dwa kolory koralików Toho:nikel i silver-lined frosted lt sapphire. Kamienie to oczywiście Swarovski rivoli 12mm i bicone 4mm . I jedno i drugie w kolorze denim blue.




Szczególnie zadowolona jestem z efektu, jakie dało połączenie niebieskiego ze srebrnym. Wrażenie chłodu! Czyli dokładnie to, co miało być.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz